
Officemanagement
Met meer dan 20 jaar ervaring in office- en organisatiemanagement, ondersteunen wij op locatie en op afstand ondernemers, managers en teams die voelen dat hun bedrijfsvoering beter kan.
Dat doen wij door daadwerkelijk (desgewenst op interim basis op de werkvloer) inzicht en mogelijkheden aan te reiken, zodat direct hulp kan worden geboden en toegevoegde waarde kan worden gecreëerd. Wanneer daartoe aanleiding is kan een beroep worden gedaan op gekwalificeerde partners binnen ons netwerk die betrouwbaar, transparant, onafhankelijk en vakkundig zijn, maar bovenal met scherpe tarieven werken. U onderneemt en wij maken het LEUK!
Gespecialiseerd in;
- Zorgdragen voor alle voorkomende secretariaatswerkzaamheden.
- Aanspreekpunt namens de centrale organisatie voor medewerkers en externen.
- Redactie van offertes, productboeken, voortgang- en jaarverslagen.
- Bewaken en waar nodig verbeteren van de administratieve organisatie en bedrijfsprocessen.
- Verwerken van inkoop-, verkoop- en bankmutaties.
- Facturering en debiteurenbeheer.
- Bewaken en actueel houden van financiële- en bedrijfsplanning.
- Bewaken en actueel houden van de kwaliteit van registratiesystemen.
- Verzorgen van personeelsadministratie waaronder: mutaties, contracten, ziekmeldingen, verlof.
- Verwerking, controle en bewaking van urenregistraties, declaraties en ORT van medewerkers.
- Ontwikkelen en bewaken van ICT-beleid en budgetbewaking.
- Onderhouden en actualiseren van de website.
- Vergaderingen notuleren.
- Evenementen of vergaderingen organiseren.
- Ondersteunen van de directie bij acquisitie en bewaken van de aanbestedingsagenda.
In de afgelopen 5 jaar heeft Ramona ons bedrijf op flexibele wijze ondersteund in officemanagement-werkzaamheden en heb ik Ramona leren kennen als een praktisch ingestelde aanpakker. Haar betrouwbaarheid is prettig en belangrijk. Ramona heeft een grote bereidheid tot meedenken en kan heel zelfstandig werken. Een “can-do-girl”!
Ondernemend Hilversum
Eemnesserweg 65
1221 CV Hilversum
Mobiel: 06-25023103
